Klachtenformulier

Met dit formulier dien je schriftelijk een klacht in over de zorg -en dienstverlening van Dagbesteding Fraai. Dagbesteding Fraai neemt na ontvangst van jouw klacht contact met je op en bespreekt met jou op welke wijze jouw klacht kan worden behandeld. Hierna ontvang je binnen 10 werkdagen een schriftelijke bevestiging van de afspraken die met jou zijn gemaakt.

Dagbesteding Fraai streeft na om jouw klacht binnen 4 weken af te handelen.

 

Om jouw klacht beter en sneller te kunnen behandelen vragen wij jou om onderstaande vragen zoveel mogelijk te beantwoorden.

Klachtenformulier



    Klacht ingediend door een gemachtige van klager


    Klacht reeds bespreekbaar gemaakt met betrokken medewerker(s)?*

    *verplicht om in te vullen.

    Je kan het formulier ook downloaden en per post naar ons verzenden.

    nb. Wij willen je er op wijzen dat je te allen tijde een klacht kan indienen bij de onafhankelijke Klachtencommissie. Dagbesteding Fraai is voor de afhandeling van klachten aangesloten bij de Klachten- en Geschillencommissie van ZZP-er In De Zorg. Je kunt een klacht indienen via het online klachtenformulier: https://www.zzp-erindezorg.nl/klacht. Je kunt zelf een klacht indienen, maar ook jouw vertegenwoordiger kan dat ook namens jou doen.

    Ma t/m vrij: 8:30 - 15:30

    Fraai - Dagbesteding en meer

    Een arbeidsmatige dagbesteding die staat voor verbinding. In contact zijn met elkaar én de maatschappij. Op een veilige en inspirerende plek waar iedereen zich op zijn gemak voelt en de ruimte krijgt om te ontdekken en te creëren. Dat is Fraai.

    Volg ons

    Benieuwd wat wij doen? Volg ons op social media.

    © Copyright Fraai 2023. KVK 89012666.